Aberatii intelectuale

Cum stateam eu asa m-a lovit - hai sa-mi fac blog. Ma rog... nici chiar. Toata faza a plecat de la Mircea Badea (da da, dati-mi in cap!) si de la faptul ca si el, anti-bloggerul suprem (ca pana nu demult, si eu), si-a facut.

Parerea mea este ca un om ar trebui sa-si faca un blog DOAR daca are efectiv ce spune, daca are un anumit nivel de cultura si asa mai departe, nu orice manelist apare pe "blogosfera" (doamne cat urasc termenu asta) si incepe sa debiteze dejectii.

Deci da, probabil ca sunt un mic papagal mircibadian. Who gives a shit? Pana sa stiu ca are el emisiune la TV (pe care o urmaresc mereu), vorbeam la fel si ma purtam la fel. Asa ca nu cred ca are legatura cu el, cu "In gura presei" sau cu orice altceva (da da, stiu ce ziceti, altu care face pe el ca seamana cu Badea).

Da' ma rog, sa trecem peste aceste ineptii. Care-i faza cu blogu asta? Pai e cam asa: am zis sa-mi fac un blog d-asta sau cum ii zice doar de dragu de a-mi scrie eu mie. Cam narcisist, nu? Adica sa vad eu peste X timp ce prostii putea sa-mi debiteze hipotalamusul cand ma aflam in staza fiziologica (multumiri persoanei "Irina" care mi-a facilitat accesul fara echivoc asupra acestui "termen" medical). Are el vreun alt scop in afara de cel precizat mai-nainte? Heck knows. Nu cred. Adica nu stiu de ce i-ar pasa cuiva ce scrie Robert din Sala-jeeeeeeean, care e parerea lui vis-a-vis de nush ce eveniment si asa mai departe. De ce dracu i-ar pasa cuiva de treaba asta? Ma depaseste. Asa ca n-o sa raspund. Ar fi, da, o explicatie; ar suna cam asa: "Eu intru pe blogul lui Robert deoarece acesta este o persoana inteligenta, un geniu mesianic, un Ricky Martin al Einsteinilor, un Michael Jordan al doctorilor docenti".

Ma rog, nu stiu daca se potriveste, dar cam aia ar fi ideea. De fapt sigur nu e asta. S-ar putea sa fie chiar opusu.

Ideea de luat acasa e: Un alt papagal care face pe intelectualul. De aici titlul blogului, aberatii intelectuale. S-ar fi potrivit si "dejectii ale materiei cenusii" dar nu stiu daca ar fi fost acceptat... cam mare titlu.

Si acum, dupa aceasta introducere in pseudocultura bloggeristica a lui Robert, hai sa avem si un subiect pentru acest prim mesaj - alegerile Parlamentare sau ce dracu au fost.

Poti sa vorbesti mult despre asa ceva? Heck no! Adica da, poti sa vorbesti mult, dar sa nu spui nimic. Cam ce fac eu de cand m-am apucat sa scriu porcaria asta.

Ce vad eu din alegerile astea e asa: unii bogati vor sa fie mai bogati decat sunt acum - si atunci vin, isi fac reclama, isi pune fetzele zambitoare cu cravata si incearca sa te pacaleasca in mod evident. Sau ma rog, evident pentru unii, mai putin evident pentru altii.

Eu ma uit la ei si ma gandesc ce isi zic astia in cap cand fac pozele pentru bannere etc. Si (in mintea mea bolnava) apare urmatoarea sintagma: "Sa ma vezi la costum si cravata/Si cu pul@ sculata" de George Padurice. Si deodata asa ma loveste Sburatorul cu plete negre peste ochi de ma trezesc din starea de reverie si zic "ba... ce dracu pierd eu timpu cu asemenea aberatii (intelectuale)?!?!?". Si gata, am terminat si cu alegerile si cu tot.

Ca sa continui dupa incheiere, DE CE DRACU M-AS SCULA EU DIN PAT MACAR ca sa ma duc la vot? De ce? Sa ce? Pentru ce? Oricum tot "aia iese".

Avem urmatoarea problema de logica:

1) A fost "stanga" la putere. Ne-am dus dracu;
2) A fost "dreapta" la putere. Ne-am dus naibii;
3) Daca te duci la vot ajunge stanga sau dreapta la putere;

Concluzia este: a) Te duci dracu sau b) Te duci naibii. A da, si asta indiferent ce fel de actrita juca in filmul respectiv. Si stanga si dreapta te vor duce la orgasmul psihic in care tremuri de la excesul de serotonina.

Da' ma rog... aberatii intelectuale.

PS. De ce nu aberatii de taran? Pentru ca cica am terminat o facultate si din momentul in care am luat diploma sunt intelectual. Go figure.

Comentarii

AIR a spus…
http://www.youtube.com/watch?v=17bwK3f_cHY&feature=related
Raptor a spus…
Iata un comment in tema, nicely done.
Vlad a spus…
Danimal 8 reps distruge. Cum sa faci asa ceva? Mai bine mergem la baschet
Anonim a spus…
Robert, e PREA roz...
Raptor a spus…
O aberatie intelectuala nu poate fi decat roz...
Anonim a spus…
Mi le poti trimite si mie pe mail, te rooog? Ca scrii bine, dar ma dor ochii, no kidding :)
Anonim a spus…
Multumesc! :)
Mihai a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Mihai a spus…
Imi place aia cu dejectii ale materiei cenusii:))))
Acum m-am apucat să va citesc articolele si aveti un început promițător(Imi place stilul cotidian

Postări populare de pe acest blog

Petrecere de Craciun

Idealism, partea intai

Moartea, partea a doua